Alla inlägg den 11 december 2012

Av springer - 11 december 2012 20:31

 

Du var så söt..till och med sista kvällen när du hade somnat så var du så fin.

Här är du elva år. Du var lite som tjuren Ferdinand. Du satt gärna och betraktade de andra vovvarna när de busade på äldre dagar. Där satt du och hade det luugnt och sköönt. Men blev det lite för läskigt och stojigt så kom du gärna och ställde dig mellan mina ben..

Av springer - 11 december 2012 19:33

 

Jag brukade åka till din "mamma" uppfödaren Kerstin för att trimma dig. Det var en biltur till Östhammar och du satt i baksätet och tittade ut. Du blev såå söt efter varje trimning, såg ut som en valp och man kunde inte låta bli dig efteråt. Man ville bara lyfta upp dig och pussa på dig. Du blev alltid så pigg efteråt och kände dig jättefin.

Du var jättefn, finaste vovven i världen : ) snart får jag hem dig, din urna är klar och du ska få en speciell fin plats.

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.

Av springer - 11 december 2012 19:25

 

Morris tyckte om julen, han var så nyfiken och älskade att öppna paket. Om vi la ut paket under granen så gick han runt och nosade på paketen och försökte öppna. Första julen utan dig min älskling. En kollega sa till mig när hon förlorade sin hund att hon räknade dagar, veckor, månader och sedan år efter sin älskade hund. Nu har det snart gått tre veckor sen du blev en ängelhund och mycket glädje försvann ur mitt liv när du försvann..Men jag kommer aldrig glömma alla roliga saker som du har gjort.

Av springer - 11 december 2012 06:38

 

Ovido - Quiz & Flashcards