Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

Morris på Torsdag

Av springer - 12 juli 2013 21:01

 

Igår var jag på ön Torsdag för första gången utan dig gubben. Jag hade jättemysigt där med mina goa vänner Gunnar och Anna men jag saknade också dig otroligt mycket. Du var ju alltid med där förut, du älskade att vara där och visste inte hur snabbt du skulle hoppa i båten när Gunnar kom och hämtade oss. Sen hoppade du längst fram i båten eller så satte du dig längst bak och man såg hur du njöt när öronen fladdrade i vinden. Hela ansiktet lyste på dig. När vi kom fram hoppade du snabbt i land, nosade in hela området och sen i vattnet och badade. Det blev mycket skratt åt dig och med dig. En gång var Gunnar "barnvakt" åt dig när jag och Anna åkte in till Waxholm och då satt du i båten och när Gunnar tog fram dynorna hoppade du snabbt upp och satte dig på dem som om det var självklart att där skulle du sitta! På morgonen när man vaknade kom du alltid och väckte mig med att buffa och pussa mig , du ville ut och busa och ha mat. Lilla älskling, jag saknar dig såå , jag får aldrig tillbaka dig och det känns så sorgligt och vemodigt. Du var så fin, vän , min livskompis i 16 år.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av springer - 21 februari 2014 20:03


  Lilla Skrutt, du har varit borta ur mitt liv alldeles för länge..ibörjan mindes jag hur det var att hålla om dig, att känna din doft, jag börjar glömma hur det känns och det gör mig så ledsen. Var är du nu lilla gubben, som var så nära mig och s...

Av springer - 18 januari 2014 08:30


  Så här satt Morris och jag många gånger, vi hade en speciell kärlek..ett band som man nog själv måste ha upplevt för att förstå. Det är så tomt hemma utan dina hyss och bus. Du "pratade" med mig . Jag älskar dig så mycket Morris. <3 ...

Av springer - 27 december 2013 20:47

Morris älskling, ta hand om pappa nu på  andra sidan regnbågens bro..   ...

Av springer - 22 november 2013 18:49


  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_VPXXcrkWCo Idag är det precis ett år sedan du försvann min lilla älskling, jag är så glad att jag har fått uppleva dig och jag saknar dig så mycker fortfarande..världens finaste vovve <3...

Av springer - 15 november 2013 18:08

Fick ett sorgligt besked på jobbet häromdagen. Man blir så påmind om hur skört allt är. Det kändes overkligt och det gjorde det när du med försvann gubben. Hade så svårt att ta in det i början. Du var så full av liv och glädje. Jag saknar dig så de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards