Alla inlägg den 14 april 2013

Av springer - 14 april 2013 08:15

 

Jag har alltid älskat våren, den här första känslan när ljuset börjar komma och man har hela den där mysiga tiden framför sig. Lite "fredagskänsla".  Men den här våren blir inte riktigt sig lik, när du inte finns här..Våren var också så mysig att hämta dig vid dagis, släppa dig lös på fältet utanför och se dig springa i full  fart. Det var så härligt. Igår var jag hos en kompis, din dagisfröken som har haft dig i så många år. Hon har en liten söt mops och det räckte att komma in genom dörren så skrattade man åt egenheterna som hon hade. Det är så med er vovvar..ni ger så otroligt mycket glädje. Så mycket jag har skrattat åt dig , med dig..ja det såg ut som du skrattade med hela ansiktet när du var lycklig. Jag glömmer aldrig när du hade fått en hormonspruta pga hälsoskäl och blev lite skendräktig pga hormonet. Du hade med dig din favoritleksak överallt, i sängen och du bar den så försiktigt i munnen. I bilen hade du den i munnen som en "cigarr". Du var så söt..jag saknar dig älskling



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards