Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Målar Morris

Av springer - 27 februari 2013 19:53

 

Ja som jag har skrivit ville du vara med överallt : ) så när vi skulle måla skulle du också vara med och busa. Här var du lite hantlangare med pensel : ) Idag gick jag en lång snabb promenad när jag kom hem, men det känns så konstigt att gå på de vägar som du och jag har gått ihop under 16 år, själv. Så vemodigt. Och när ljuset och våren som börjar komma lite smått så känns det så konstigt att inte ha dig här. Du var så levande, klarade alla sjukdomar och krämpor så du kändes nästan odödlig..Jag saknar glädjen med dig, skratta åt dig och med dig när vi busade.

Saknar så att krama dig och borra in näsan i din mjuka goa päls. Du var så vänlig, vän och försynt..så snäll och samtidigt full med bus och glädje och hade en enorm envishet. Det fanns ingenting negativt med dig. Och när jag tänker tillbaka på att det ibland var slitigt att hämta och lämna på dagis, att man var låst så skulle jag inte tveka en sekund om att ha det så igen med dig..all glädje uppfyllde det..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av springer - 21 februari 2014 20:03


  Lilla Skrutt, du har varit borta ur mitt liv alldeles för länge..ibörjan mindes jag hur det var att hålla om dig, att känna din doft, jag börjar glömma hur det känns och det gör mig så ledsen. Var är du nu lilla gubben, som var så nära mig och s...

Av springer - 18 januari 2014 08:30


  Så här satt Morris och jag många gånger, vi hade en speciell kärlek..ett band som man nog själv måste ha upplevt för att förstå. Det är så tomt hemma utan dina hyss och bus. Du "pratade" med mig . Jag älskar dig så mycket Morris. <3 ...

Av springer - 27 december 2013 20:47

Morris älskling, ta hand om pappa nu på  andra sidan regnbågens bro..   ...

Av springer - 22 november 2013 18:49


  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_VPXXcrkWCo Idag är det precis ett år sedan du försvann min lilla älskling, jag är så glad att jag har fått uppleva dig och jag saknar dig så mycker fortfarande..världens finaste vovve <3...

Av springer - 15 november 2013 18:08

Fick ett sorgligt besked på jobbet häromdagen. Man blir så påmind om hur skört allt är. Det kändes overkligt och det gjorde det när du med försvann gubben. Hade så svårt att ta in det i början. Du var så full av liv och glädje. Jag saknar dig så de...

Ovido - Quiz & Flashcards