Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Grattis på födelsedagen min Morris

Av springer - 1 februari 2013 06:33

 

 
 
Ingen bild

Husse

1 februari 2013 10:43

Sand, hav, en röd frisbee och Morris, vit och svart :-) Grattis till dig Morris!

springer

1 februari 2013 22:03

Ja det var mysigt på Brämön! Massor av grattis till fina fina Morris, saknar dig så..

 
Barbro & Salza

Barbro & Salza

2 februari 2013 16:18

Så roligt att du hittade till min blogg! Nu ska jag läsa om fina Morris som ju är från samma uppfödare som min Salza. Jobbigt att ett hundliv är så kort, men jag hoppas att min Salza får leva lika länge som din härliga Morris.

http://www.tedsams.com

springer

2 februari 2013 19:48

Hej! Roligt att du kikar in på min blogg också! Texterna är kanske lite sorgliga men det är ett sätt att bearbeta för mig. Vi hade ett väldigt nära förhållande och han kämpade för att hålla sig kvar och jag kämpade för honom. I bloggen lever han vidare och i mitt hjärta. Om det ngn gång blir en ny hund så ska det bli en nära släkting till Morris : ) Nu får jag njuta av andras vovvar istället och följa dem på bloggen. Ska fortsätta att följa din blogg.

 
Kennelmamman

Kennelmamman

4 februari 2013 16:27

Ett GRATTIS i efterskott till fina änglamorris.
Har lite svårt att läsa denna blogg tårarna trillar varje gång.
Hälsningar från din uppfödare och släkten.

http://www.kvistagrans.com

springer

4 februari 2013 18:28

Morris tackar så mycket! Även om du har svårt att läsa så blir jag jätteglad att du är inne och kikar ibland. Där lever han vidare..Jag saknar honom så mycket och hela hundlivet med honom. Det är så tomt. Häromdagen hamnade jag av en slump på en av dina vovvars blogg, Salza, det var kul att se! Så jag kunde inte låta bli att läsa vidare om henne och ge en kommentar. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av springer - 21 februari 2014 20:03


  Lilla Skrutt, du har varit borta ur mitt liv alldeles för länge..ibörjan mindes jag hur det var att hålla om dig, att känna din doft, jag börjar glömma hur det känns och det gör mig så ledsen. Var är du nu lilla gubben, som var så nära mig och s...

Av springer - 18 januari 2014 08:30


  Så här satt Morris och jag många gånger, vi hade en speciell kärlek..ett band som man nog själv måste ha upplevt för att förstå. Det är så tomt hemma utan dina hyss och bus. Du "pratade" med mig . Jag älskar dig så mycket Morris. <3 ...

Av springer - 27 december 2013 20:47

Morris älskling, ta hand om pappa nu på  andra sidan regnbågens bro..   ...

Av springer - 22 november 2013 18:49


  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_VPXXcrkWCo Idag är det precis ett år sedan du försvann min lilla älskling, jag är så glad att jag har fått uppleva dig och jag saknar dig så mycker fortfarande..världens finaste vovve <3...

Av springer - 15 november 2013 18:08

Fick ett sorgligt besked på jobbet häromdagen. Man blir så påmind om hur skört allt är. Det kändes overkligt och det gjorde det när du med försvann gubben. Hade så svårt att ta in det i början. Du var så full av liv och glädje. Jag saknar dig så de...

Ovido - Quiz & Flashcards